Törzskártya

előfizetés

ÁR A TELJES CSALÁDNAK

Hat hónapra bruttó 39.500 forint + éves infláció. Automatikusan félévente megújuló bankkártyás fizetés, amit bármikor lemondhat.

GARANTÁLT IDŐPONT

Jövő hétre sincs foglalható időpont? Sürgős a problémája? Törzskártyával 24-48 órán belül is jöhet vizsgálatra hozzánk.

PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Ha nem tetszik a szolgáltatás vagy nem tudtunk időpontot adni, a pénz 100%-át visszakaphatja minden kellemetlenség nélkül.

GYAKORI KÉRDÉSEK

A Törzskártyáról

Ez az előfizetés egy lehetőség azok számára, akik szeretnének garantáltan időpontot kapni, akár jövő hétre vagy akár napokon belülre hozzánk. A Törzskártya előfizetők száma limitált, ugyanis külön idősáv (külön foglalási naptár) van fenntartva számukra.  Jöhetnek hozzánk akkor is 24-48 órán belül, ha sürgős a problémájuk (fülfájás, akut panaszok, láz, hányás stb) vagy ha csak nem szeretnének heteket várni a vizsgálatra, nyilvános foglalási naptárunk ugyanis legtöbbször hetekre előre tele van.

Nem, erre senkinek sincs lehetősége! A Krokiban megszűnt az orvosválasztás, véletlenszerű, hogy mikor melyik orvos látja el gyermekét. Dr. Novák Hunor alapította és vezeti jelenleg is a Kroki magán gyermekrendelőt, szigorú kritériumok alapján választja ki az itt dolgozókat, és minden itt dolgozó orvos szigorú továbbképzésen, betanuláson megy keresztül, mielőtt önállóan rendelhet. A cél az, hogy a páciensek ne az orvoshoz, hanem a Kroki által képviselt szakmai minőséghez ragaszkodjanak. A célunk az, hogy mindegy legyen, melyik orvoshoz kerül az adott páciens, mert minden orvos ugyanazokat a modern orvosi irányelveket követi és kezeléseket javasolja, mint dr. Novák Hunor. Részleteket itt talál.

A Törzskártya előfizetési szolgáltatás, sürgősségi felár díja bruttó 39.500 forint 6 hónapra (azaz havi kb. 6.600 forint, egészségpénztárra elszámolható) + éves inflációkövetés (minden év januárjában korrigáljuk az árat a KSH által közzétett infláció mértékével). Csak bankkártyával lehet fizetni, az előfizetés 6 havonta automatikusan megújul, de bármikor lemondhatja ezt egy kattintással a fizetést visszaigazoló emailben lévő linken keresztül. Rövidebb-hosszabb időszakra előfizetés nem lehetséges. A 6 hónapos periódus alatt akárhányszor foglalhat gyors, sürgős időpontot – a vizsgálatok árát ugyanúgy ki kell fizetni, Törzskártyával nem lesz ingyenes maga a vizsgálat.

Törzskártya-szolgáltatásra ezen az oldalon alul lévő űrlapon fizethet elő, vagy ha beteltek a helyek, akkor helyette várólistára iratkozhat fel. Ha előfizetett, utána legkésőbb pár percen belül éles az előfizetése. Nincs több napos átfutási idő, és nem küldünk fizikai kártyát. Minden azonnal megy! Utána ezen az oldalon bejelentkezhet, utána máris foglalhatja az Önnek tetsző időpontot a fenntartott idősávba, akár 24 órán belülre, egy előfizetőknek fenntartott foglalási naptárba.

1-2 hétre előre foglalhat, de akár már aznapra is kaphat időpontot. 24-48 órán belülre (munkanapokat számolva) tudjuk garantálni az orvosi vizsgálatot. Ha szerda este igényli az időpontot, akár már csütörtök délelőtt jöhet, legkésőbb pedig péntek estig kell legyen hely Önnek.  Csak hétköznap dolgozunk, ezért  ha péntek este igényli a gyors időpontot, akkor legkorábban hétfő délelőttre, legkésőbb kedd estére kaphat időpontot. A szabad időpontokat látja a rendszerben, és válogathat közülük.

Időnként előfordulhat, hogy valami miatt nem tudunk 48 órán belülre időpontot adni (szabadság, betegség stb), ilyenkor választhat egy későbbi, szintén előfizetői idősávban lévő időpontot. Ha Önnek ez nem megfelelő vagy nem tudunk időpontot adni: a Törzskártya rendszer 100%-os pénzvisszafizetési garanciával működik, nincs semmi kockázat. A páciensek elégedettsége a legfontosabb! 🙂

Időnként előfordulhat, hogy valami miatt nem tud 48 órán belülre időpontot foglalni (szabadság, betegség stb), ilyenkor a legközelebbi törzskártyás időpontot foglalhatja le. Ha Önnek ez nem megfelelő vagy egyáltalán nem tudunk időpontot adni: a Törzskártya rendszer 100%-os pénzvisszafizetési garanciával működik, nincs semmi kockázat. A páciensek elégedettsége a legfontosabb! 🙂 Válasz emailben jelezheti, hogy szeretné visszakérni a pénzét, nincs ebben semmi kellemetlen: az összeg 100%-át visszautaljuk, mert így korrekt. Kiegészítés: ha már legalább egyszer kapott így időpontot az adott 6 hónapos periódusban, akkor nem jár visszatérítés (tehát ha az elmúlt 3 hónapban járt már rendelőmben gyors időpontkérést követően, és most az ötödik igénylését teszi, viszont orvosaink éppen szabadságon vannak, akkor nem jár visszatérítés, mert legalább egyszer sikeresen használta már a Törzskártya előfizetés előnyeit, ezért a pénz visszakérése nem is volna korrekt) – részletek az ÁSZF-ben.

Ha van 48 órán belülre időpont, de Önnek nem jó, szintén visszakérheti a teljes összeget. Nem szívózunk, korrekten járunk el, az elégedettség a legfontosabb! 🙂

Ha lefoglalt és kifizetett már egy vizsgálati időpontot későbbre, akár hetek múlvára,  nem kell lemondania! Ha előfizet Törzskártyára,  foglalását mi módosíthatjuk, 24-48 órán belülre előrrébb hozzuk, csak jelezze igényét ezen az űrlapon keresztül.

Nem. Ha Törzskártya előfizető, bármilyen problémával kap hamarabb időpontot, jöhet az Önnek fenntartott idősávba. Így nem kell heteket várnia, ha a nyilvános naptárban csak sokára lenne szabad időpont.

Csak saját gyerekének, de egy családnak elég egy Törzskártya, bármelyik gyerekének foglalhat így időpontot. Pontosabban: egyenesági leszármazottjának, az örökbefogadott, a mostoha- és a nevelt gyermekének vagy a Taggal élettársi vagy bejegyzett élettársi kapcsolatban élő személy gyermekének jogosult időpontot kérni.

Minden lényeges információt igyekeztünk fentebb kifejteni, de ha érdekli a részletes, sokszor unalmas jogi szöveg, itt megtalálja az ÁSZF-et.

SAJNÁLJUK, TELE VAGYUNK!

Sajnos nem tudjuk tovább bővíteni pácienseink számát. Bár laborvizsgálatra vagy vérvételre tud még időpontot foglalni, orvosi vizsgálat tekintetében nincs hely, a Kroki magánpraxisa betelt. Már hosszú ideje csak várólista volt Törzskártya előfizetésre is, de már az is akkorára duzzadt, hogy már a várólistára sem lehet újaknak feliratkozni.

Kivételt nem tudunk tenni, akkor sem, ha korábban előfizetőnk volt és lemondta azt. Akkor sem tudjuk soron kívül visszavenni, ha évekkel ezelőtt nálunk járt és ismét kellene hozzánk jönnie. Ez nem lenne korrekt azokkal szemben, akik már régóta várnak a várólistán a sorban. Sajnos várható volt, hogy a beteglétszám eléri a maximumot, ezért heteken keresztül emlékeztetttünk nyilvánosan mindenkit, hogy a várólista is be fog záródni, még időben kapcsoljon és iratkozzon fel az, aki a jövőben hozzánk szeretne jönni. Küldtünk hírlevelet, beszéltünk róla itt, itt, itt, itt és itt is. Sajnos ennél többet nem tudtunk tenni.

Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk most rendelkezésére állni. Hogy mikor nyílik újra esetleg a várólista, mikor lehet előfizetni újaknak, nem tudjuk megmondani. Ez több hónap vagy akár több év is lehet. Kérjük nézzen vissza pár hónap múlva. Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Figyelem!

Sajnos a korlátozott létszámú Törzskártya rendszer is betelt, ezért előfizetni sem tud jelenleg. Javasoljuk azonban, hogy töltse ki a lenti űrlapot, úgy kerülhet be a leggyorsabban: SMS és email értesítést küldünk majd a várólistán lévőknek, ha ismét van hely.

Meglévő pácienseink elégedettsége és kiszolgálása az első. Sajnos sok a beteg és “sajnos” sok visszatérő páciensünk. Nem tudunk osztódni, több felé szakadni és még több beteget vállalni, mert az a minőség rovására menne.

Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk most azonnal rendelkezésére állni. Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Kroki magán gyermekrendelő