Törzskártya
előfizetés
ÁR A TELJES CSALÁDNAK
Hat hónapra bruttó 39.500 forint + éves infláció. Automatikusan félévente megújuló bankkártyás fizetés, amit bármikor lemondhat.
GARANTÁLT IDŐPONT
Jövő hétre sincs foglalható időpont? Sürgős a problémája? Törzskártyával 24-48 órán belül is jöhet vizsgálatra hozzánk.
PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA
Ha nem tetszik a szolgáltatás vagy nem tudtunk időpontot adni, a pénz 100%-át visszakaphatja minden kellemetlenség nélkül.
GYAKORI KÉRDÉSEK
A Törzskártyáról
SAJNÁLJUK, TELE VAGYUNK!
Sajnos nem tudjuk tovább bővíteni pácienseink számát. Bár laborvizsgálatra vagy vérvételre tud még időpontot foglalni, orvosi vizsgálat tekintetében nincs hely, a Kroki magánpraxisa betelt. Már hosszú ideje csak várólista volt Törzskártya előfizetésre is, de már az is akkorára duzzadt, hogy már a várólistára sem lehet újaknak feliratkozni.
Kivételt nem tudunk tenni, akkor sem, ha korábban előfizetőnk volt és lemondta azt. Akkor sem tudjuk soron kívül visszavenni, ha évekkel ezelőtt nálunk járt és ismét kellene hozzánk jönnie. Ez nem lenne korrekt azokkal szemben, akik már régóta várnak a várólistán a sorban. Sajnos várható volt, hogy a beteglétszám eléri a maximumot, ezért heteken keresztül emlékeztetttünk nyilvánosan mindenkit, hogy a várólista is be fog záródni, még időben kapcsoljon és iratkozzon fel az, aki a jövőben hozzánk szeretne jönni. Küldtünk hírlevelet, beszéltünk róla itt, itt, itt, itt és itt is. Sajnos ennél többet nem tudtunk tenni.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk most rendelkezésére állni. Hogy mikor nyílik újra esetleg a várólista, mikor lehet előfizetni újaknak, nem tudjuk megmondani. Ez több hónap vagy akár több év is lehet. Kérjük nézzen vissza pár hónap múlva. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Figyelem!
Sajnos a korlátozott létszámú Törzskártya rendszer is betelt, ezért előfizetni sem tud jelenleg. Javasoljuk azonban, hogy töltse ki a lenti űrlapot, úgy kerülhet be a leggyorsabban: SMS és email értesítést küldünk majd a várólistán lévőknek, ha ismét van hely.
Meglévő pácienseink elégedettsége és kiszolgálása az első. Sajnos sok a beteg és “sajnos” sok visszatérő páciensünk. Nem tudunk osztódni, több felé szakadni és még több beteget vállalni, mert az a minőség rovására menne.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk most azonnal rendelkezésére állni. Megértésüket és türelmüket köszönjük!